اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

ایکس 12 یک پروژه تاریخی در صنعت خودروی کشور است

دومین خودرو با برند ملی ایران خودرو یک پروژه تاریخی در صنعت خودروی کشور است.

 مهندس علیر ضا محمدی مدیر پروژه ایکس دوازده با بیان این مطلب گفت : درطراحی محصول جدید ایران خودرو چندین ویژه گی برای پاسخگویی همزمان به نیاز و تقاضا های مشتریان داخلی و خارجی ازجمله ایمنی ، زیبایی و قیمت مناسب درنظر گرفته شده است .

وی با اشاره به اینکه تولید و عرضه جهانی دومین خودرو با برند ملی ایران خودرو مطابق با استاندارد های خودروسازان دنیا صورت می گیرد ، خاطر نشان ساخت : تولید این خودرو در بازار ایران سالانه بین 125 تا 150 هزار دستگاه ودر سایت های خارج از کشور 70 هزار دستگاه درنظر گرفته شده است .

مهندس محمدی خاطر نشان ساخت : دومین خودرو با برند ملی ایران خودرو با تنوع گسترده ای درموتور و تجهیزات ارائه می شود و مشتریان ، امکان انتخاب مدل های متنوعی از این خودرو را دارند .

وی مالکیت خودرو وپلتفرم منحصربه فرد ، مدرن بودن به لحاظ نیازمندیهای استاندارد های روزاروپا را از بزرگترین دستاورد دومین خودرو با برند ملی ایران خودرو عنوان کرد و اظهارداشت : ایران خودرو این محصول را درهمه جای دنیا عرضه و یا درسایت ایران خودرو در فراسوی مرزها تولید و عرضه خواهد کرد .

مدیر پروژه ایکس دوازده تاکید کرد : ایران خودرو درنظر دارد این خودرو را به 30 کشور جهان صادر کند .

نظرات 1 + ارسال نظر
فرنام یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:39 ق.ظ

مثل سمند با موتور پژو و بدنه فولوکس واگن . این بار موتور و بدنه هر دو پژو ۲۰۶ و این بار فیس لیفت چینی چه شود ............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد