اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

حراج گرانترین اتومبیل آمریکا

هر چند بیشتر ابر خودروهای مسابقه ای از ایتالیا و از بین کمپانی های فراری و لامبورگینی بیرون می آید اما در آمریکا نیز کمپانی های کوچکی هستند که به صورت دست ساز هیولاهای خوفناکی را روانه رقابتها می کنند.

به گزارش خبرخودرو، کمپانی شلبی که همواره از مدعیان سرعت در دنیا بوده اخیراً اعلام کرده که یک مدل منحصر به فرد و استثنایی خود را در یک حراج در معرض پیشنهاد خریداران قرار خواهد داد.

به زعم کارشناسان این خودرو گرانترین اتومبیل ایالات متحده خواهد بود. شلبی دیتونا کوپه که در سال 1965 قهرمان رقابتهای ایندیانا پولیس شده قرار است در حراجی « مکوم » و به صورت حضوری و ویدوئی به فروش برسد.

پیش بینی برگزار کنندگان این است که این شلبی در حدود 15 میلیون دلار به فروش خواهد رفت.


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:58 ق.ظ

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را در میهن بلاگ به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810
شما میتوانید با کار کردن در این سیستم به در آمد بسیار خوبی از این سیستم برسید
اگر باور ندارید میتوانید خودتان امتحان کنید
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
اگر خواهان یک زندگی راحت و با آرامش و پر پولی هستید اگر میخواهید دستتان در جیب خودتان باشد اگر شما هم می خواهید مانند دیگران در رفاه باشید اگر میخواهید به رویاهایتان سریعتر برسید پس چرا این قدر فکر میکنی فکر کردن نداره دیگه میتونی از لینک زیر عضو بشی
http://www.oxinads.com/?a=22810

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد