اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

معرفی مدل جدید خودرو Espace با تجهیزات اضافی

خودرو رنو Espace در بیست و پنج سال گذشته، تولید چهار نسل متفاوت را تجربه کرده است.

به گزارش خبرخودرو ، این خودرو از ابتدای سال 2009 میلادی در چهار مدل متفاوت که هر کدام بیانگر شخصیت کاملاً منحصربفرد بودند را به جهانیان معرفی نمود. شرکت رنو قصد دارد تا به مناسبت جشن سالگرد تخفیف ویژه ای را تا حدود 13 درصد (5520 یورو) برای کلیه خریداران در نظر گیرد. طبق پیش بینی های صورت گرفته این مدل خاص که قیمتی استثنایی دارد به امکاناتی از جمله DVD/DivX با نمایشگر، سقف پانورامای برقی، سیستم ناوبری Carminat، رینگ فولادی 17 اینچی، سیستم کنترل باد لاستیک، سیستم دست آزاد و دو عدد صندلی اضافی ردیف عقب تجهیز شده است.

شایان ذکر است که امکان انتخاب سه موتور پیشرفته دیزل (130 اسب بخار با جعبه دنده شش سرعته دستی، 150 اسب بخار با جعبه دنده شش سرعته دستی و یا جعبه دنده اتوماتیک) نیز بروی این مدل وجود دارد. طبق اطلاعات اعلام شده، این خودرو حدود 30 درصد از سهم بازار فرانسه را به خود اختصاص داده که به عبارتی جزو بهترین هاست. از ابتدای تولید این خودرو (1984) تا کنون حدود یک میلیون و دویست هزار دستگاه به فروش رفته است و فروش ویژه آن نیز از ماه ژوئن سال 2009 (اواسط خردادماه) در کشورهای فرانسه، آلمان، بلژیک، اسپانیا، هلند و لهستان آغاز خواهد گردید.

نظرات 1 + ارسال نظر
fadayemam@hotmail.com دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ق.ظ

بنام خدا
ای برادران و خواهران، سی‌ سال انقلاب و از خود گذشتگی آخرش همین ؟ نمیتونم باور کنم که اینطور که با مردم رفتار میکنند با اصول اسلامی توافق داشته باشد . اینطور که به نظر میاید روز سالگرد انقلاب ما باید دوباره روی بام برویم تا ارزشهای این انقلاب را به خاطر خودمان و رهبرآنمان یاداوری کنیم که آیا انقلب اسلامی یعنی این ؟ تا وقتی‌ دیر نشده رهبران ما باید بیدار شوند که این طرز رفتار با ملت مسلمان واقعا غیر اسلامی هست خداوند از ظلم احدئ نخواهد گذشت . الله و اکبر ، الله و اکبر ، الله و اکبر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد