اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

خودروی ساندرو داچیا در مراکش تولید و به فروش خواهد رسید

با آغاز فروش خودروی هاچ بک و جادار ساندرو در مراکش مجموعه تولیدات داچیا که شامل لوگان و لوگان MCV میباشد گسترش می یابد. خودروی ساندرو داچیا در تاریخ 18 جون 2009همراه با یک گارانتی 3 ساله صد هزار کیلومتری در مراکش عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو ، در پایان ماه آوریل سال 2009 داچیا پس از رنو دومین برند پرفروش در مراکش بوده است که 16 درصد از بازار خودروهای سواری را به خود اختصاص داده است. خودروی لوگان اززمان عرضه آن در سال 2006 تاکنون بیشترین میزان فروش را به تعداد 48000 دستگاه به خود اختصاص داده است.

بدیهی است که با تولید ساندرو داچیا در مراکش، گروه رنو به گسترش بین المللی خود ادامه می دهد. به دنبال گشایش کارخانه های Curitiba در برزیل، Sofasa در کلمبیا، Pitetsi در رومانی و همچنین امکانات ساخت و تولید نیسان در Rosslyn در آفریقای جنوبی، کارخانه SOMACA در کازابلانکا که 80 درصد سهام آن متعلق به گروه رنو می باشد اقدام به مونتاژ ساندرو داچیا نموده است. لازم به یادآوری است که این کارخانه موفق به اخذ گواهینامه ISO14001 نیزگردیده است.

همانند خودرو لوگان که از ماه جولای سال 2005 در این کارخانه تولید شده است، ساندرو با استفاده از قطعات CKD که عمدتا از رومانی ارسال می گردد و همچنین قطعات دیگری که در مراکش ساخته می شود تولید خواهد شد. میزان استفاده از قطعات تولید شده در مراکش در این خودرو همانند لوگان 40 در صد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد