اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تولید پژو 207 در ایران تایید شد

سخنگوی شرکت پژو با تایید امضای موافقت نامه تولید خودروی پژو 207 در ایران گفت: پژو موافقت نامه ای را در این زمینه با ایران خودرو به امضاء رسانده است.

به گزارش فارس مارک بوکو،سخنگوی شرکت پژو در مصاحبه با مدیالاین امضای موافقت نامه تولید خودروی پژوی 207 در ایران را تایید کرد.

وی گفت شرکت پژو موافقت نامه ای را در این زمینه با شرکت ایران خودرو به امضاء رسانده و قرار است محصولات تولیدی در ایران به خارج صادر شود.

هفته گذشته مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد با توافقات انجام شده با شرکت پژو، خودرو 207آی در ایران خودرو تولید و به 63 کشور دنیا صادر خواهد شد.

جواد نجم‌الدین با بیان مطلب فوق گفت: قراداد تولید 207 آی در دو مدل هاچ بک و صندوقدار با شرکت پژو به امضا رسید.

وی با بیان این که این قرارداد تکمیل قراداد قبلی پژو206 است، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مدل هاچ بک این محصول تا پایان امسال به بازار عرضه خواهد شد.

او درباره تغییرات عمده این محصول نسبت به پژو 206 گفت: تغییراتی نظیر در موتور، سپر، جلو پنجره، چراغ عقب و جلو، داشبورد، تزئینات داخلی، صندلی و چرخ‌ها از مهمترین تفاوت‌های این محصول به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش خودروهای تولیدی به 63 کشور جهان از جمله روسیه، اوکراین، بلغارستان، بلاروس و صربستان صادر خواهد شد.

شرکت ایران خودرو که بزرگترین شرکت خودروسازی در خاورمیانه محسوب می شود هم اکنون با مشکلات مالی مواجه شده و گفته می شود 9 میلیارد دلار بدهی دارد.

یک کارشناس خودرو به مدیالاین گفت: مشکل این است که این شرکت به دلیل دریافت یارانه از دولت برای مدتی طولانی ضعیف شده است.

وی افزود: آن ها بیش از 3 سال است که مشکلات مالی دارند اما آن چه آن ها را به نقطه انتهایی رساند رکود اقتصادی جهان بود.

به دلیل این که بازار اصلی ایران خودرو در داخل ایران است این شرکت در برابر تغییر تقاضا در داخل به شدت آسیب پذیر می باشد.

ایران خودرو در سال 1962 تاسیس شد و پیکان نخستین محصول آن بود.

به دلیل ارزان بودن قیمت بنزین رانندگی در ایران به یک تفریح ملی تبدیل شده است. در سال 2007 برای کاهش حجم یارانه های پرداختی طرح سهمیه بندی بنزین اجرا شد.
نظرات 1 + ارسال نظر
حشمت شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ب.ظ http://business20.blogsky.com/

سلام وبلاگ قشنگی و پر محتوی داری به وبلاگ منم سری بزن تا با هم بیشتر همکاری کنیم ، مطمئن باش بدون هیچ هزینه و وقت ، اصلآ بدون کلیک روی تبلیغات و عضو شدن تو سایتهای مختلف می تونید درآمد داشته باشی مهم اینکه هر وقت که تو اینترنت بری حالا هرکاری داشته باشی دانلود کردن یا وبلاگ update کردن و غیره برات درآمد حساب می شه چیزی واقعا از دست نمی دی حتی اگه وقتی براش نذاری هر 5 ماه $20 می گیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد