اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

پریوس ، محبوب بازار ژاپن

به موجب تازه ترین امار و ارقام انتشار یافته در ژاپن ، خودروهای دوگانه سوز همچنان در بازار خودروسازی این کشور حرف اول را می زنند و از فروش بالایی برخوردارند .

به گزارش خبرخودرو ، اتحادیه دلالان فروش خودرو در ژاپن با انتشار بیانیه ای اعلام کرد برای سومین ماه پیاپی ، خودروی دوگانه سوز پریوس ساخت شرکت خودروسازی تویوتا ، محبوب ترین و پرفروش ترین خودرو در ژاپن بوده است .

به موجب این گزارش خودروی پریوس تویوتا در ماه سپتامبر سی و یک هزار و هفتصد و پنجاه و هشت دستگاه و در مجموع در نیمه نخست سال جاری میلادی ، بیش از یکصد و شانزده هزار دستگاه به فروش رفته است .

پیش بینی می شود میزان فروش این نوع خودرو در ژاپن در سه ماهه اخر سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته تا سه برابر افزایش یابد .

به گزارش خبرگزاری شینهوا خودروی خانوادگی هوندا فیت پس از پریوس در رده دوم پر فروش ترین خودروهای دوگانه سوز در ژاپن قرار دارد .

گفتنی است میزان فروش خودروهای خارجی وارداتی به ژاپن نیز در نیمه نخست سال مالی دو هزار و نه تا حدود شانزده و شش دهم درصد کاهش یافته است . کارشناسان علت اصلی کاهش کلی میزان فروش خودرو را دراین کشور ، شرایط چالش برانگیز اقتصاد جهانی می دانند .

با این همه خودروهای تولیدی ساخت شرکتهای المانی همچنان صدر بازار فروش خودروهای خارجی وارداتی به ژاپن را به خود اختصاص داده اند . فولکس واگن با فروش هیجده هزار و چهارصد و چهل و نه دستگاه در نیمه نخست سال دو هزار ونه ، در صدر این جدول قرار دارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد