اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تجهیز ناوگان خدمات امدادی به سیستم هوشمند مدیریت ناوگان (AVL)

ناوگان خدمات امدادی شرکت امداد خودرو سایپا تا پایان سال جاری به سیستم هوشمند مدیریت ناوگان (AVL) مجهز می شود .

به گزارش خبرنگار خبرخودرو، آقای مهندس سعید مارکلائی مدیر عامل امداد خودرو سایپا در نمایشگاه خودرو تبریز با بیان خبر فوق گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه خودرو تبریز نصب سیستم هوشمند مدیریت ناوگان (AVL)بر روی خودروهای امدادی استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی و اردبیل آغاز شده که تا پایان آبان ماه به اتمام خواهد رسید.

وی گفت : در مرحله اول اجرای این طرح ناوگان امدادی را از مزیت های این سیستم اعلام کرد ، مهندس مارکلائی اظهار داشت : شرکت امداد خودرو سایپا برای اولین بار در نمایشگاه خودرو تبریز اقدام به عرضه سیستم GPS خودرو پراید نموده که با استقبال بازدید کنندگان رو به رو شده است .

به گفته وی سیستم GPS پراید دارای ساعت ، تاریخ ، قبله نما ، قطب نما ، تنظیم ماهواره ای به زبان فارسی و نمایشگر طول و عرض جغرافیایی برای ارائه سریع تر خدمات به مشتریان می باشد. همچنین از طریق یک کابل USB قابلیت موقعیت یابی را نیز داشته و مشتریان می توانند موقعیت خودرو را بر روی نقشه صفحه نمایشگر مشاهده نمایند.

وی گفت : قیمت این دستگاه 65000 تومان می باشد که با ده درصد تخفیف در نمایشگاه عرضه شده است .

وی افزود : این سیستم در حال حاضر برای خودرو پراید ساخته شده که در آینده برای سایر محصولات سایپا نیز طراحی و ساخته خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد