اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

رنو نمونه الکتریکی مدل فلوانس Fluence را در ترکیه می سازد

رنو تصمیم به تولید مدل الکتریکیEV فلوانسFluence در کارخانه OYAK- Renault در بورسا ترکیه از نیمه اول سال 2011 گرفته است.

به گزارش خبرخودرو ، مدل الکتریکی Fluence که به عنوان خودروی ایده ای بدون آلایندگیZ.E. معرفی شده بود، در همان خط تولیدی ساخته خواهد شد که مدل های بنزینی آن به تولید می رسند. درست مانند کارخانه Maubeuge که در آن مدلهای بنزینی و الکتریکی کانگو Kangoo همزمان تولید می شوند، این عمل علاوه بر حصول اطمینان از کیفیت ساخت بالا، باعث آغاز و پیشروی سریع روند تولید نیز می شود.

تولید مدل آینده EV در کارخانه بورسا همچنین باعث می شود تا رنو از عملکرد عالی این مجموعه در زمینه های کیفیت، زمان بندی و هزینه، همزمان با نیروی کار محلی سود ببرد. در نتیجه رنو می تواند خودروی Z.E. خود را با همان محدوده قیمت قابل توجه خودروهای بنزینی و گازوئیلی عرضه کند.

رنو Fluence به عنوان یک خودروی راحت و باوقار در رده سدان های متوسط، با هدف ارتقا سطح حضور بین المللی رنو تولید خواهد شد. مالکان مدل الکتریکی سه انتخاب برای شارژ باتری خودروی خود دارند: شارژ استاندارد، شارژ سریع و ایستگاه های شارژ سریع Quick Drop. رنو Fluence الکتریکی را ابتدا در کشور دانمارک و سپس در سایر کشورها در نیمه اول سال 2011 عرضه خواهد کرد.

رنو محل تولید خودروهای EV آینده خود را اعلام کرده است. مدل شهری Zoé و برقی کانگو Kangoo در کشور فرانسه به ترتیب در کارخانه های Flins و Maubeuge تولید خواهند شد. خودرویی که بر اساس مدل ایده ای Twizy Z.E. است در کارخانه والادولید اسپانیا تولید می شود.

رنو با آگاهی کامل از موارد مربوط به حمل و نقل پایدار اقدام به عرضه گسترده رده ای قابل دسترس از خودروهای بدون آلایندگیZ.E. برقی EV به بازار از ابتدای سال 2011 کرده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد