اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

خودرو لوبو به بازار ایران می‌آید

خودرو لوبو از نیمه دوم دی ماه وارد بازار خواهد شد.

سامان فیروزی ـ مدیرعامل شرکت خودروسازی وستی ـ در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب افزود: اولین محموله خودروهای تولیدی از سایت کاشان در حال انتقال به تهران است.

وی با بیان این‌که پس از ورود خودروها به تهران مسوولان راهنمایی و رانندگی مراحل بازدید خودرو و شماره‌گذاری را انجام خواهند داد، خاطرنشان کرد: با طی شدن این مراحل از نیمه دوم دی‌ماه خودرو لوبو وارد بازار خواهد شد.

او با بیان این‌که این خودرو به سیستم ترمز ضدقفل (ABS) و کیسه ایمنی هوا (AIRBAG) راننده مجهز است، گفت: لوبو به قیمت 10 میلیون و 990 هزار تومان عرضه خواهد شد و طبق برنامه با تولید انبوه و ساخت داخل شدن قطعات، قیمت آن کاهش خواهد یافت.

وی 100درصد قطعات این خودرو را در حال حاضر وارداتی و به صورت فول سی‌.کی‌.دی اعلام کرد و افزود: طبق برنامه تا پایان سال آینده 25 درصد و تا پایان سال1390 بین 35 تا40 درصد قطعات آن داخلی‌سازی خواهد شد.

فیروزی خاطرنشان کرد: لوبو با مشارکت شرکت چینی هافی موتور تولید می‌شود.

مهدی اکبر - مشاور مدیرعامل صنایع خودروسازی کرمان - نیز اوسط آبان‌ماه به ایسنا گفته بود که خط تولید لوبو متعلق به گروه خودروسازی جیلی چین در ارگ جدید بم نصب شده و ظرف سه ماه آینده (بهمن) در بم خودرو تولید و به بازار عرضه خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد