اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

افزایش حجم تولید موتور های کم مصرف درایران خودرو

ایران خودرو در تلاشی با هدف همگرایی در راستای سیاست های دولت مبنی بر کاهش مصرف سوخت در سال آینده بیش از50 درصد تیراژ تولید خود را به تولید موتورهای کم مصرف که از موتورهای روز دنیا می باشند ، اختصاص خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، علی شیخ زاده معاون نیرو محرکه شرکت ایران خودرو با بیان این مطلب تاکید کرد که این حجم از تولید به معنای یک جهش بزرگ در برنامه بهره گیری از موتورهای کم مصرف از دو خانواده EF7 و TU5در محصولات ایران خودرو می باشد.

وی تاکید کرد که این موتورها به طور گسترده در ایران خودرو تولید ونهایتاً در طول دو سال آینده بتدریج جایگزین موتورهای پر مصرف خواهند گردید.

شیخ زاده افزود: ایران خودرو درسال جاری 120 هزار دستگاه موتور کم مصرف تولید می کند که این میزان درسال آینده به بیش از 300 هزار دستگاه خواهد رسید.

معاون نیرو محرکه ایران خودرو همچنین خاطرنشان کرد : ایران خودرو با راه اندازی خط تولید موتور های کم مصرف که روزانه قادر است بیش از یک هزار د ستگاه موتور کم مصرف تولید کند ، جهت گیری فعالیت های خود را دراین زمینه به سمتی می برد که موتورهای کم مصرف را جایگزین موتورهای پر مصرف کند.

شیخ زاده اظهار داشت: برنامه تولید 100 هزار دستگاه موتور ملی EF7 نیز جزء برنامه کاری ایران خودرو در سال اینده می باشد.

وی تصریح کرد: تا سال 90 برنامه ای در ایران خودرو در دست اجرا می باشد که بر اساس آن سالانه بیش از 600 هزار دستگاه موتور کم مصرف تولید خواهد شد .

نظرات 1 + ارسال نظر
فرنام سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:08 ب.ظ

موتور تی یو ۵ که از امسال (۲۰۱۰) در رده دی خودرو های روز دنیا یا همان کم مصرف قرار دارد به عبارت دیگر یک موتور پر مصرف و عالاینده به حساب می آید ایران خودرو پس از ۱۲ سال از تولید موتور تی یو ۵ در جهان و حتی فروش آن در ایران خودرو حالا به فکر افتاده . نباید کسی به این آقایون بگوید چشمهایتان را باز کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد