اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

جهش بی سابقه کیفی در محصولات پارس خودرو

بر اساس اعلام شرکت ملی بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ، ماکسیما ، تندر90 و مگان تولید شده در شرکت پارس خودرو در صدر کیفی ترین خودروهای کشور قرار گرفته و رتبه های یکم تا سوم با کیفیت ترین خودروهای کشور را به خود اختصاص دادند .

به گزارش خبرنگار خبرخودرو، مجتبی استاد رحیمی معاون تضمین کیفیت شرکت پارس خودرو گفت : بر اساس آخرین آدیت های اخذ شده توسط شرکت ملی بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ، مکان اول کیفی ترین خودرو ایران به ماکسیما رسید و تندر 90 شرکت پارس خودرو نیز با رشد بی سابقه کیفی در طول سال جاری و ادامه روند بهبود کیفیت ، در جایگاه دوم کیفی ترین خودروهای ساخت داخل کشور و 6 پله بالاتر از تندر90 تولیدی ایران خودرو قرار گرفت .

مجتبی استاد رحیمی تاکید کرد دیدگاه شرکت پارس خودرو نسبت به افزایش کیفیت در تولید تندر90 جهانی است و بر این اساس در آخرین رده بندی بین المللی کیفی تیم ارزشیابی شرکت رنو فرانسه که اخیرا انجام شده است ، تندر90 پارس خودرو موفق به اخذ سطح عالی کیفیت ( سبز ) به عنوان بالاترین نشان ممیزی های دوره ای رنو در کیفیت جهانی این محصول شد .

وی افزود : بر اساس استانداردهای جهانی ، آدیت خودروهای تولید داخل در 9معیار توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برگزارمی شود و تندر90 شرکت پارس خودرو در معیارهای تعلیق و فرمان ، سیستم ترمز ، تجهیزات الکتریکی و برقی ، صداهای غیر عادی و نفوذ آب فاقد هر گونه نمره منفی بوده و در معیار تزئینات داخلی و خارجی نیز دارای وضعیت بهتری نسبت به تندر90 ایران خودرو است .

معاون تضمین کیفیت پارس خودرو افزود : مگان پارس خودرو نیز در آخرین ارزشیابی بعمل آمده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ، مشترکا رتبه سوم کیفی ترین خودرو ایران را از آن خود کرده است .

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام دوست عزیز وبلاگت عالیه
اگه دوست داشتی بیا تبادل لینک کنیم وبلاگ منو با عنوان معرفی سایت و وبلاگ لینک کن بعد بهم پیام بده تا من هم وبلاگ شما رو لینک کنم
http://jostojoogar.blogsky.com/

http://www.vaa.ir سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:34 ب.ظ http://www.joking.ir

سلام دوست گلم [گل]

آناهیتا سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:29 ب.ظ http://tinyurl.com/y97ry5r

سلام به شما دوست عزیز
شما به ستاپ دعوت شدید
منتظر حضور گرمتان هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد