اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

افزایش شمار مرگهای ناشی از نقص خودروی تویوتا در آمریکا

مقامات آمریکایی اعلام کردند شمار مرگهای ناشی از تصادفات جاده ای در این کشور که عامل بوجود آمدن آن، مدلهای معیوب خودروی تویوتا بوده افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرخودرو ، اعلام این مطلب از سوی مقامات آمریکایی ضربه شدید دیگری به پیکره شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن شمرده می شود.

اداره ملی امنیت ترافیک بزرگراههای آمریکا اعلام کرد در حال حاضر احتمال می رود پنجاه و دو نفر در اثر وجود نقص در سامانه افزایش سرعت در برخی از خودروهای تویوتا، جان خود را از دست داده باشند. این آمار مربوط به سال دو هزار به بعد است. آمار پیشین، سی و چهار مورد مرگ اعلام شده بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرنام چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:35 ب.ظ

در آمریکا برای 34 کشته رئیس یک خودرو سازی زیر سوال می رود و از مردم پوزش می خواهت حال در کشور ما هر 20 دقیقه یک نفر بر اثر تصادف می میرند و کسی ککش نمی گزد و می گویند ایراد از مردم هست . سالی 26280 نفر در ایران با محصولاد ایران خودرو و سایپا جان می بازند و آقایان با افتخار می گویند ما خودرو سازیم اگر امریکا بود تمام این دله سازی را تعطیل می کردند و فقط خودرو روز وارد می کردند وقتی اسم امریکا را می اوریم باید به احترام فرهنگ و انسانیتشان و ارزشی که برای مردم خودشان می گذارند از جا بر خیزیم و تا کمر خم شویم .کاری که ژاپنی ها می کنند و نتیجه آن را هم می بینند که حد اقل تلاش کردند و به امریکا رسیدند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد