اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

مصاحبه اختصاصی با مدیر کنترل کیفی شرکت جهان رو

با سلام 

از طرف همکاران و خوانندگان به شما  خوش آمد می گم 

-بفرمایین خودتون و شرکت جهانرو  معرفی کنید: 

 

بنده هم سلام عرض میکنم خدمت شما و خوانندگان محترم این سایت. 

علیرضا بیگ پور هستم .مدیر کنترل کیفی شرکت جهان رو. 

شرکت جهانرو در سال ۱۳۴۲ تحتعنوان شرکت دو موتور تاسیس گردیده است.سال ۱۳۵۲ به جهانرو تغییر نام داده است.و تا کنون ۲بار آقای حسن رجبعلی بنا به عنوان صنعت گر نمونه کشور انتخاب شده است. 

 

-حوزه فعالیت شرکت جهانرو و محصولات آنرا توضیح دهید: 

این شرکت در زمینه تولید و مونتاژ انواع موتور سیکلت با برند های کاوازاکی ژاپن -هیوسانگ کره جنوبی -تی وی اس هند-مودناس مالزی-سی پی ای تایوان که از تولیدکنندگان بنام خودرو در دنیا می باشاند فعالیت می کند. 

-در خصوص محصولات آینده شرکت هم توضیح بفرمایید: 

محصولات آینده این شرکت در ضمینه موتورسیکلت های با پایه سوخت CNG و برقی و انزکتوری با حجم سیلندر 250 سی سی می باشد که می توان بعنوان اولین تولید کننده موتورسیکلت انزکتوری دو سیلندر با حجم سیلندر 250 سی سی بعد از مدتها اشاره کرد . 

 

-آقای مهندس بیک پور خبرهای خوشحال کننده ای دادین.حرف آخری هم اگردارین بفرمایین: 

بنده هم خیلی خوشحال شدم که از این طریق با خوانندگان شما ارتباط برقرار کردم.امیدوارم در سال جدید محدودیت های حجم سیلندر در موتور سیکلت برداشته شده تا تکنولوژی این حوزه که در حال حاضر متعلق به دهه 1950 میباشد به تکنولوژی روز ارتقا پیدا کند.

برای خوانندگان محترم هم و البته شما و همکاران محترم شما سال خوبی را آرزو میکنم.

متشکرم و آرزوسالخوبی را برای شما دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد