اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تولید 9 هزار خودرو سواری ویانا در سال جاری

مدیر فروش شرکت سناباد خودرو در خصوص تغییرات بوجود آمده در این شرکت گفت: شرکت سناباد خودرو با ایجاد تغییرات در بخشهای مختلف تولید خود در سال 89 دو هدف در دو بخش ارتقاء تیراژ تولیدات خود به 9 هزار دستگاه خودرو سواری و افزایش خط تولید اهداف بلند مدتی را دنبال می کند.

مهندس قاسمی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو افزود : در راستای ارتقای بهره وری و توجه به خواست مشتریان ، شرکت سناباد خودرو ضمن توجه به ارتقاء سطح کیفی تولیدات خود با بکار گیری هر چه بیشتر نیروهای متخصص سعی در جلب رضایت هر چه بیشتر خریداران محصولات این شرکت نموده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس هدف گذاریهای صورت گرفته می توان اذعان داشت که این شرکت طی دو ماه آغازین سال 89 به بخشی از اهداف خود دست پیدا کرده گفت: این شرکت در ادامه سیاست ارتقاء کیفی تولیدات خودروهای داخلی ، تولید خودرو سواری با سطح بالای کیفی و مصرف سوخت پایین با نام ویانا که بر گرفته از نامی ایرانی است با حجم موتور 1500 و 16 سوپاپ با تغییرات اساسی صورت گرفته در موتور و گیربکس آن آغاز کرده که مصرف سوخت آن در هر صد کیلومتر 6.7 لیتر خواهد بود.

مدیر فروش سناباد خودرو در ادامه تصریح کرد: تعداد نمایندگی های این شرکت از 28 واحد به 35 نمایندگی در سطح کشور افزایش یافته و در بخش تأمین قطعات به موفقیتهای مطلوبی دست پیدا کرده است به طوریکه قطعه رسانی نهایتاً ظرف مدت 24 ساعت به نمایندگی های متقاضی انجام می گیرد.

قاسمی در پایان بیان کرد: بدلیل پیش فروش خوب خودرو ویانا مسئولان شرکت سناباد خودرو از برگزاری مراسم رونمایی بدلیل عمل کردن به وعده های داده شده خودداری نمودند و در این راستا از ابتدای اردیبهشت ماه جاری تحویل سفارشات به مشتریان در سطح کشور آغاز شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد