اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تولید تندر 90 در ایران خودرو 3 برابر شد

شرکت ایران خودرو در پی ایجاد روندی رو به رشد در همکاری با شرکت رنوی فرانسه و نیز رنو پارس موفق شده از ابتدای سال جاری تاکنون 2هزار و 812 دستگاه تندر 90 تولید کند.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، محمد رضا معتمد معاون مدیر عامل ایران خودرو در تولید تندر 90 با بیان این مطلب گفت: در مدت مشابه سال گذشته تنها 956 دستگاه از این خودرو تولید شده بود.

وی ادامه داد: این افزایش تولید بیش از هر چیز نشانه روشنی از توانمندی ایران خودرو در پرداخت مطالبات خود به شرکت های قطعه سازی می باشد، علاوه بر اینکه اقبال عمومی از تندر ایران خودرو به دلیل کیفیت بالای آن هر روز بیشتر می شود.

معتمد خاطر نشان ساخت : تولید خودرو تند ر90 اسپرت توسط ایران خودرو با عث شده که این خودرو مورد پسند ند جوانان قرار گیرد .

وی افزود: از سوی دیگر ایران خودرو با برخورداری از تجربه همکاری با خودروسازان خارجی موفق شده تمامی استانداردهای سخت گیرانه شرکت رنو فرانسه را در عمل رعایت کند.

معتمد تصریح کرد: در حال حاضرر روزانه50 دستگاه تندر نود در ایران خودرو تولید می شود، که با توجه به پتانسیل موجود این تعداد افزایش خواهد یافت.

به گفته معتمد ایران خودرو توان تولید 300 دستگاه تندر در روز را دارد و این ظرفیت گسترده بیانگر توانمندی ایران خودرو در طراحی خطوط تولید برای خودروهای جدید است.

وی به این نکته اشاره کرد که ایران خودر با ایجاد کمیته عالی کیفیت تلاش دامنه داری را برای ارتقای هر چه بیشتر کیفیت تندر 90 در دستور کار خود قرار داده است و این روند برای ایران خودرو در راستای رضایت مشتریان از اهمیت خاصی برخوردار است .

معتمد در پایان گفت: بازرسان شرکت رنوی فرانسه در ارزیابی خود ایران خودرو را درزمره یکی از شرکت های بسیار موفق در رعایت استانداردهای سخت گیرانه خود معرفی کرده اند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد