اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

ردیابی لحظه ای کیفی و کمی محصولات فراهم می شود

سیستم E.R.Pاز جمله نرم افزارهایی است که با راه اندازی کامل آن، امکان ردیابی لحظه ای کیفی و کمی محصولات مواد و قطعات و یکپارچگی درفرآیندهای برنامه ریزی، لجستیک، تولید، کیفیت، مالی در زنجیره ارزش گروه صنعتی ایران خودرو به وجود می آید.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو، فرزاد موحدی سبحانی، مدیر توسعه فرایند های E.R.P گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: بیشتر شرکت های خودروسازی مطرح دنیا از این سیستم بهره می برند و گروه صنعتی ایران خودرو نیز در حال حاضر در قسمت های مالی و تندر 90 از این سیستم نرم افزاری پیشرفته استفاده می کند.

وی با اشاره به این که کاهش قیمت تمام شده محصولات و افزایش رضایت مشتریان از مهم ترین منافع استقرار این سیستم است، تصریح کرد: در حال حاضر شرکت های برتر خودروسازی دنیا از این سیستم استفاده می کنند.

موحدی با بیان این که در گروه صنعتی ایران خودرو سه جریان مواد، مالی و اطلاعات؛ مهم ترین شریان های های این مجموعه هستند، تصریح کرد: با راه اندازی سیستم ای. آر.پی جریان های فوق به طور هماهنگ در خدمت تولید محصول و ارائه خدمات پس از فروش قرار می گیرند.

مدیر توسعه فرآیندE.R.P ایران خودرو؛ از جمله مزایای راه اندازی این سیستم به ردیابی کیفی و کمی محصولات، مواد و قطعات به صورت لحظه ای و یکپارچگی قسمت های مالی و لجستیک اشاره کرد و ادامه داد: امکان ردیابی کیفی محصولات و قطعات، برنامه ریزی تولید خطوط پیش مونتاژی از سفارش مشتریان تا تحویل محصول نهایی از دیگر مزایای استفاده از این سیستم است.

وی راه اندازی پروژه ای.آر.پی را یکی از مهم ترین برنامه های توسعه سیستمی ایران خودرو دانست و خاطرنشان ساخت: هدف گذاری ما پیاده سازی این سیستم در کل مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو است که با برنامه ریزی های انجام شده در آینده به آن دست خواهیم یافت.

موحدی ابراز امیدواری کرد، با استقرار کامل سیستم E.R.P گروه صنعتی ایران خودرو گام های موثری را در جهت تحقق اهداف کاهش هزینه و افزایش کیفیت بردارد.

وی درپایان ادامه داد: این سیستم فقط در شرکت های خودروسازی کاربرد ندارد بلکه همه شرکت ها می توانند از آن بهره ببرند.

نظرات 2 + ارسال نظر
faryad2010 دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ب.ظ http://deyare-khashm.mihanblog.com/

شب همه جوانان آزادیخواه بالای پشت بام ها فریاد الله اکبرمی کشیم
22خردادبه خوبی نشان داد که جنبش یک حرکت مردمی است
هرکس میخواهدبیاید یا نیاید ما درصحنه ایم وبه خون شهدایمان خیانت نمیکنیم

فرنام دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ب.ظ

داداش این سال دومه که کیسه هوای و ای بی اس اجباری شده و هنوز ککشون نمی گزه خودرو سازها و زیر بار نمی رن حالا شما می فرمایید کیفیت .
تا زمانی شرایط طبیعی بازار حکم فرما نشه و بازار کشور از انحصار خارج نشه این آقایون آب بینی شون رو هم جمع نمی کنند . تا علتی و محرکی نباشه حرکتی صورت نمی گیره . اگه با بخش نامه و دستور بود توی این سی و یکی دو سال درست می شد . خداییش شما یاریس ۸۰۰۰ دلاری سوار می شید اگه واردات آزاد بشه بدون مالیات یا پراید . یا کمری ۱۷۰۰۰ دلاری یا پارس ۱۸۰۰۰ هزار دلاری . کرولا ۱۱۰۰۰ هزار دلاری یار ۴۰۵ که ۱۴۰۰۰ دلار قیمت داره . به ترتیب ۳ و ۸ و ۶ هزار دلار بیشتر قیمت ندارند پراید و پارس و ۴۰۵ تا زمانی که رقابت نباشه همین هست . ۴۰ سال پیکان تولید شد الانم ۱۴ ساله سمند تولید می شه و مثل داداشش فقط در حد تعویض چراغ وسپر و بوق تغییر می کنه . البته باید ۲۶ سال دیگه تحملش کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد