اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

برگزاری همایش صنعت خودرو توسط سازمان سرمایه گذاری خارجی

مدیر کل دفتر سرمایه گذاریهای خارجی از برگزاری همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری ایران در صنعت و خودروسازی خبرداد و گفت: همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری ایران در تیر و مردادماه سال جاری در کشور های کره جنوبی، هندوستان، سنگاپور و مالزی برگزار خواهد شد.

سامان قاسمی در ادامه گفت و گو با خبرنگار خبرخودرو افزود: این همایش ها به منظور معرفی فرصت ها و پروژه های سرمایه گذاری در حوزه تخصصی صنعت و خودروسازی در قالب پانلهای تخصصی به سرمایه گذاران بالقوه خارجی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: با ایجاد بستر تشویقی و بازاریابی مناسب در قالب این همایش ها و جذب سرمایه گذاران خارجی، امکان تامین مالی پروژه ها، انتقال تکنولوژی ، بستر سازی برای ورود به بازارهای جهانی ، اشتغال زایی و بهبود روش های تولید در صنعت و خودروسازی فراهم شود.

وی در عین حال خاطر نشان کرد: همایش فرصت های سرمایه گذاری ایران بستر لازم برای صاحبان پروژه های بزرگ متوسط و کوچک فراهم می شود تا با حضور در کشورهای سرمایه فرست و ارائه مزایای پروژه ها و توانمندی های مجموعه مربوطه، مقدمات تلفیق سرمایه های داخلی و بین المللی فراهم شود که زمینه ساز اعتلای اهداف اقتصادی کشور در دستیابی به جایگاهی قدرتمند در خصوص صنعت و خودروسازی در منطقه خواهد شد.

قاسمی گفت: پیش از این نیز همایش های معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در کشورهای پرتغال ، ترکیه و قطر برگزار گردد که نتایج مثبت فراوانی داشت.

وی در پایان گفت: علاقمندان شرکت های خصوصی، دولتی و فعالین اقتصادی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این هابش ها به نشانی سازمان سرمایه گذاری مراجعه نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد