اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تحویل تینا و قشقایی آغاز شد

حسین روانبد قائم مقام معاونت فروش و بازاریابی پارس خودرو اعلام کرد: با کسب کلیه مجوز های لازم، شماره گذاری و تحویل خودروهای تینا و قشقایی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، وی با اشاره به مطالب درج شده در برخی از رسانه ها در رابطه با عدم شماره گذاری خودروهای تینا و قشقایی گفت: چگونه ممکن است خودروهای قشقایی و تینا که در زمره با کیفیت ترین خودروهای روز دنیا، پر فروش ترین خودروها در برخی از کشورهای اروپایی و بالاترین استانداردهای فنی و زیست محیطی دنیا می باشند، در کشور ما شماره گذاری نشوند؟

روانبد افزود: شماره گذاری این خودروها در مقطع کوتاهی تنها به دلیل زمان بر بودن مناسبات اداریِ مورد نیاز جهت اخذ و ارائه مجوزهای لازم به تعویق افتاد که از تاریخ 20/4/89 با ابلاغیه و دستور سرتیپ مومنی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، شماره گذاری این خودروها از سر گرفته شد.

قائم مقام معاونت فروش و بازاریابی شرکت پارس خودرو گفت: خودرو قشقایی با توجه به امکانات و تجهیزات مدرن و مجهز به آخرین تجهیزات ایمنی همچون کیسه های هوا ، سیستم های ترمز پیشرفته و ایمنی بالا برای سرنشینان و اشخاص ثالث در برخوردها، حائز کسب رتبه5 ستاره از سازمان euroncap اروپا شده است.

وی ادامه داد: خودرو تینا نیز در سال 2008 طراحی و تولید شده و برای اولین بار در اواخر سال 2008 در نمایشگاه خودرو چین رونمایی شده است . تینا دارای موتور 5/2 لیتری از سری VQ25 (جزء 10 موتور برتر دنیا) بوده و دارای 182 اسب بخار توان موتور، موتور جدید 6 سیلندر V شکل به همراه تکنولوژیِ مدرن گیربکس CVT XTRONICE و سیستم بهینه سازی مصرف سوخت است.

قائم مقام معاونت فروش و بازاریابی شرکت پارس خودرو در پایان تصریح کرد شرکت پارس خودرو همواره در راستای خط مشی اصلی خود، حفظ و ارتقای کیفیت محصولات را سرلوحه کلیه فعالیت های تولیدی این شرکت قرار داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد