اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تندر 90 فیس لیفت آماده تولید است

در حاشیه برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی معاون اجرایی شرکت ستکو در ارتباط با چگونگی حضور این شرکت در نمایشگاه تبریز گفت : تندر 90 فیس لیفت محصول تحقیقات و نوآوری شرکت سایپا است که تولید آن از سال 87 در این شرکت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، سیدابوالفضل تقوی در ادامه سخنان خود افزود : تندر 90 فیس لیفت تحت عنوان پروژه SR آماده تولید است اما بدلیل عدم دریافت تأییدیه از شرکت رنو فرانسه و عدم امکان شماره گذاری هنوز به مرحله تولید وارد نشده است.

وی گفت : بر اساس سیاست گذاری که در شرکت سایپا صورت گرفت مقرر گردید پروژه فیس لیفت به شرکت ستکو سپرده شود و برنامه ما، یک برنامه میان مدت سفارشی کردن فیس لیفت در نمایندگی ها است .

مشاور مدیر عامل ستکو بیان داشت : طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته در مرحله نخست بر اساس الگوهای کلینیک خودرو ، خودرو فیس لیفت را در نمایشگاه تبریز در معرض دید بازدید کنندگان قرار دادیم تا نقاط قوت و ضعف محصول را بشناسیم و میزان استقبال برای شرکت ستکو مشخص گردد.

وی با اشاره به مطلب فوق اضافه کرد : این پروسه در نمایشگاه های دیگر نیز دنبال خواهد شد تادر خصوص فیس لیفت به یک جمع بندی مناسب دست پیدا کنیم ضمن آنکه در صورتیکه مشتری پس از خرید تندر 90 آنرا برای تجهیز و نصب آپشن به شرکت ستکو تحویل دهد دیگر نیازی به تأییدیه شرکت رنو احساس نمی شود.

تقوی با اشاره به استراتژی شرکت سایپا درارتباط با هر چه سریعتر به بهره برداری این سرمایه گذاری خاطر نشان ساخت: هدف از تدوین این استراتژی اینست که فیس لیفت تندر 90 هر چه زودتر به بازار عرضه شود .

البته باید پیش از ورود به بازار فیس لیفت تندر 90 تأییده مؤسسه استاندارد و پلیس راهنمایی و رانندگی را کسب کند اما آنچه بیش از هر چیز مورد توجه است عرضه این نوع خودرو در نمایشگاهها است تا بتواند نقطه نظرات مردم را کسب کند.

وی گفت : طبق ارزیابی های صورت گرفته این خودرو در نیمه اول سال 90 با ارائه خدمات سفارشی آپشن به تولید انبوه خواهد رسید و قیمت آن نیز به طور قطع بنا به میزان تجهیز تغییر خواهد داشت .

مشاور مدیر عامل ستکو درخصوص ادغام دو شرکت ستکو و آپکو تصریح کرد : قطعاً چنین امری وجود خارجی ندارد و در صورت ادغام به طور یقین شرایط مطلوبی را شاهد نخواهیم بود و ادغام مانع تسریع در رشد دو شرکت خواهد بود زیرا هنوز ظرفیتها متعادل نیستند و معمولاً ادغام در مرحله ای عملی خواهد بود که شرکتها به بلوغ دست یافته باشند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه تبریز نقطه آغازی دوباره برای شرکت ستکو به حساب می آید افزود : از مرداد ماه امسال حدود هزار دستگاه خودرو توسط ستکو تجهیز شده اند و پیش بینی می شود تا پایان سال 89 این تعداد به سه هزار دستگاه افزایش یابد.

تقوی گفت : در خصوص مشارکت بخش دانشگاهی در بحث تحقیقاتی فیس لیفت این امر نکته بسیار ظریفی است که سعی خواهد شد از این پس به آن پرداخته شود و قطعاً تا کنون مرکز تحقیات سایپا از آن استفاده کرده است.

وی با بیان اینکه خدمات آپشن به دو گروه عمده تقسیم می شوند بیان کرد : بخشی از خدمات آپشن مربوط به خدمات ایمنی خودرو بوده و بخشی در قوای محرکه مورد نظر قرار می گیرند اما ستکو در حال حاضر در بخش ایمنی ورود پیدا نکرده زیرا این بخش مربوط به تولید کارخانه هستند ولی بیشترین توجه خود را معطوف به بخش ویترینی خودروها نموده که تا کنون عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذارده است.

تقوی گفت : ستکو در حال طراحی پلت فرمی است که نیاز مشتری را بر اساس طرح های مهندسی بر طرف سازد به همین منظور از بخشهای مختلف دانشگاهی و بازار و حتی بخش خصوصی برای دستیابی به رضایت مشتریان خود دعوت به عمل می آورد .

مشاور مدیر عامل ستکو با اشاره به اینکه بیشترین توجه جامعه به خدمات پس از فروش است اضافه کرد : اخیراً شرکت ستکو با همکاری بخش پژوهشهای دانشگاه صنعتی شریف قرار است از دستاوردهای آنان در خصوص پیشرفت اهداف خود استفاده های لازم را به عمل آورد.

تقوی در پایان با تأکید بر خدمات پس از فروش اظهار داشت : پس از هر سه ماه هر یک دستگاه خودرو که به شبکه مصرف وارد می شود ظرف مدت یاد شده مجهز به آپشن می شوند پس باید تلاش شود پیش از اینکه خودرو به دست مشتری برسد آپشن های مورد نیاز مشتری بر روی آن نصب شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد