اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

مشتری مداری اولین هدف من است

به گزارش خبرنگار خبرخودرو، علی ملک مدیر عامل شرکت پارس خودرو گفت: شرکت پارس خودرو دارای ریشه های غنی فنی، مهندسی و منابع انسانی است که با تلاش های مدیران پیشین و به صورت امانت به دست ما سپرده شده و به توفیقات خوبی دست پیدا کرده است و امیدواریم با تحکیم و پرورش این زیرساخت ها، توان این شرکت را افزایش دهیم به گونه ای که پس از اتمام دوره مسئولیت به امید خدا، نام نیکی از خود به یادگار بگذاریم.

وی افزود: مبنای کار من در این شرکت بر اساس کار و تلاش مضاعف پایه ریزی شده و امیدواریم با همدلی و همفکری، شرکت پارس خودرو پله های ترقی را با سرعت بیشتری طی کند.

مدیر عامل شرکت پارس خودرو از مشتری مداری، افزایش محسوس در کیفیت خدمات پس از فروش، تلاش در جهت حفظ و استحکام منافع شرکت، ارتقاء ساختارهای مالی و بنیه شرکت، افزایش سبد محصولات با کیفیت و روز دنیا، ارتقاء توان مالی و معیشتی همکاران، تامین خواسته های شرکت سایپا به عنوان شرکت مادر و افزایش رضایتمندی سهامداران به عنوان اهداف کلان دوره مدیریت خود نام برد.

دکتر ملک در پایان به زیان ده بودن محصولات شرکت پارس خودرو به عنوان یکی از دغدغه های اصلی خود اشاره کرد و تصریح کرد تلاش می کنیم با کاهش منطقی قیمت تمام شده محصولات تولیدی، ضمن حفظ و ارتقاء کیفیت، توان مالی شرکت را افزایش دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد