اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

آغاز برنامه گسترده خودروهای سبز تویوتا

تویوتا در نظر دارد در راستای اجرای طرح سبز خود یازده مدل جدید از خودروهای هیبریدی به علاوه یک مدل هیبریدی بر پایه پریوس را ظرفیت دو سال آینده رونمایی کند.

به گزارش خبرخودرو، در میان این خودروها یک خودروی هیبریدی نیز وجود دارد که قادر است با هر لیتر مصرف سوخت بیش از 40 کیلومتر را طی کند که طبق گفته تویوتا دارای بیشترین برد طی مسافت میان دیگر خودروهای هیبریدی گازوئیلی – برقی ژاپن می باشد

همچنین تویوتا موتور در نظر دارد تا سال 2012 فروش خودروی PHV را که بر اساس طرح اولیه پریوس طراحی شده را در ژاپن آمریکا و اروپا آغاز کند قرار است این خودرو با قیمت سه میلیون ین در ژاپن به فروش برسد و سالانه 50 هزار عدد از آن در اختیار مشتریان اروپایی قرار بگیرد.

به علاوه قرار است در سال 2012 یک خودروی برقی جدید نیز بر پایه طرح iQ وارد بازار ژاپن، آمریکا و اروپا گردد.

در کنار این تویوتا می کوشد با توسعه تحقیقات خود نسل دومی از باتری ها را با عملکرد بسیار بیشتری نسبت به باتری های یون لیتیومی تولید کند. تا اینجا تویوتا به خوبی توانسته اثر مقاومت را در باتری های کنونی اش کاهش دهد و در زمینه تولید باتریهای تمام جامد پیشرفت های بسیاری انجام دهد.

شرکت خودروسازی تویوتا موتور در بیانیه ای اعلام کرد این شرکت با سه هدف افزایش عملکرد ، کاهش هزینه ها و توسعه تعداد محصولات تولیدی برنامه تولید انبوه خودروهای هیبریدی خود را با نام طرح سبز آغاز می کند.

در ادامه این بیانیه آمده : در تمام طول طرح تلاش می شود به کمک فناوری نوین تولید خودروهای برقی و هیبریدی ارتقاء سطح رانندگی را به صورت موازی با کاهش مقدار مصرف سوخت پیش برد.

.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد