اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

خودروی ارزان ایران خودرو بر روی پلتفرم جدید عرضه می شود

یکی از دو پلتفرم جدید ایران خودرو که تا دو سال آینده به تولید انبوه خواهد رسید، به یک محصول کلاس کوچک و متوسط اختصاص دارد که به عنوان جایگزین پیکان با قیمت هشت تا 10 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو، مهندس جواد نجم الدین مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب، گفت: ایران خودرو برای جایگزینی محصولات جاری، هشت محصول جدید را تا پنج سال آینده، طراحی و به بازار عرضه می کند.

وی افزود: دو محصول از هشت محصول جدید ایران خودرو بر روی پلتفرم های کاملا جدید طراحی و تولید خواهد شد که یکی از آن ها خودروی ارزان قیمت در کلاس A و B خواهد بود و بر اساس هدف های تعیین شده این خودرو در دو سطح قیمتی هشت میلیون و 10 میلیون تومان عرضه خواهد شد.

مهندس نجم الدین طراحی و تولید خودروی سواری مطابق با تمام استانداردهای روز جهانی و با قیمت تمام شده حدود هشت هزار دلار را کار پیچیده و دشواری توصیف کرد و گفت: به موازات این پروژه، مذاکره با شرکت های خارجی دارای توان و تجربه تولید خودروهای ارزان نیز در حوزه فنی و تجاری پیگیری می شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: خودروی ارزان قیمت به معنی نادیده گرفتن استانداردها و کیفیت پایین محصول نیست و ایران خودرو در پی محصول با کیفیت و استاندارد مطابق با سلیقه مردم ایران به قیمت بین هشت تا ده میلیون تومان است.

وی با اشاره به محصول سه هزار دلاری که از سوی یکی از شرکت های خودروسازی جهانی عرضه شده گفت: باید دید که این قبیل خودروها، چه سطحی از استانداردها را می تواند تامین کند یا مواد و فناوری های به کار رفته و ایمنی آن ها در چه سطحی است.

مهندس نجم الدین تاکید کرد: ارایه خودروی ایمن و استاندارد و به روز با قیمت مناسب از دو راه یکی طراحی داخلی و دیگری مذاکره با شرکت هایی که دارای چنین خودروهایی هستند، صورت می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد