اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

مدل و سیستم کامیون فراز با هوو متفاوت است

معاون نظارت بر اجرای استاندارد و سیستم‌های کیفیت موسسه استاندارد درباره وضعیت کامیون فراز گفت: اگر یک خودرو از نظر کیفیت مشکل داشته باشد نمی توان تمام محصولاتی را که آن کمپانی تولید می کند بی کیفیت خواند . در مورد کامیون فراز نیز این موضوع صدق می کند . شرکت تولیدکننده کامیون فراز یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده ماشین‌آلات سنگین در چین است و این کامیون از نظر استاندارد و کیفیت به طور کامل بررسی می شود. همچنین باید توجه داشت که مدل و سیستم کامیون فراز با محصولات قبلی شرکت چینی متفاوت است.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، بهادر کاظمی در ادامه افزود: ملاک سازمان استاندارد پاس کردن استاندارد های مورد نظر است . البته ممکن است در مورد کامیون فراز سختگیری ها افزایش یابد . لازم است اشاره شود که کامیون هوو هم استاندارد است ولی از نظر کیفیت در شرایط حداقلی قرار دارد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بررسی استانداردهای e-mark یا همان استانداردهای اروپایی کامیون فراز که شرکت ایران خودرو دیزل به سازمان ارائه کرده است در حال انجام است و پس از پایان یافتن بررسی‌ استانداردهای مربوط به این کامیون، نتایج نهایی اعلام می‌شود.

کامیون فراز یکی از محصولان شرکت سینوتراک چین است که خط تولید آن در کارخانه ایران‌خودرو دیزل راه‌اندازی شده و تولید انبوه آن منتظر دریافت مجوزهای لازم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد