اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

قیمت تندر90 کاهش می یابد

به گزارش خبر خودرو،دبیر انجمن قطعه سازان خودرو در خصوص واگذاری بخش از تامین قطعات تندر90 به شرکت ساپکو گفت: تامین قطعات تندر90 به شرکت ساپکو واگذار نشده است بلکه آن بخشی از قطعات که شرکت های وابسته به ایران خودرو تامین می کردند از نظر ارتباطات مالی وکاری در اختیار ایران خودرو قرار گرفته است.

محمدرضا نجفی منش در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت:با حرکتی که شرکت رنو انجام داده مقداری از مسائل مالی خود را با این خودروساز کاهش داده است بدون آنکه نظارتش کاهش یابد . به نظر من رنو بسیارحرکت مناسبی انجام داده است

وی در خصوص تیراژ تندر90 گفت: به علت مسائلی که قبلاً وجود داشت تیراژ تولید تندر90 کاهش یافته بود ولی در حال حاضر با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان اسفند قرار است تیراژ این خودرو به 400 دستگاه در روز برسد.

وی از کاهش قیمت این خودرو خبر داد و افزود: در حال حاضر شرکت رنو برنامه هایی برای کاهش قیمت این خودرو دارد و قرار است بدون کاهش سود سازنده ها ، قیمت این خودرو کاهش یابد. البته این صحبت ها قبل از اجرایطرحهدفمند سازی یارانه ها صورت گرفته واین امکان نیز وجود دارد که با افزایش نرخ حمل ونقل تاثیر جزئی بر نرخ این خودرو بگذارد ولی در کل تصمیماتی در جهت کاهش قیمت تندر90 گرفته شده است.

.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد