اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

مدل جدید مزدا تا پایان سال جاری عرضه می شود

مدیر عامل گروه بهمن از راه اندازی خط جدیدی خودروسازی در جنوب کشور خبر داد وگفت: در راستای توسعه ظرفیت در صنعت خودرو ،تا پایان امسال فاز نخست خط تولید خودروسازی در خوزستان راه اندازی می شود.

مهندس بهرامی در هم اندیشی فعالین بازار سرمایه گروه بهمن ، اصلی ترین فعالیت اقتصادی گروه بهمن را ورود به صنعت خودرو عنوان کرد و افزود : در حال حاضر محصولات گروه بهمن به لحاظ کمی و کیفی در حوزه سواری ، کامیونت ، تجاری و وانت جزء برترین های محصولات بازار می باشد، به طوری که تاکنون با عرضه چندین برند معتبر خودرو توانسته است سهم خوبی از بازارخودروهای ایمن و با قابلیت بالا به لحاظ زیست محیطی را کسب نماید

وی در ادامه به فعالیتهای گروه بهمن در حوزه توسعه سبد محصولات اشاره کرد و اظهار داشت: در سال گذشته چندین برند از جمله مزدا 2 که جزء پاک ترین و کم مصرف ترین خودروها محسوب می شود به سبد محصولات گروه بهمن اضافه گردید که تا کنون 1500 دستگاه از این خودرو به بازار عرضه شده است.

وی خاطر نشان کرد: البته به جهت تحریم و مشکلاتی که طبعا به جهت نقل و انتقال وجوه نقدی وجود دارد امکان دارد در سال جاری نتوان به این رقم دست یافت اما امید می رود با توجه به حرکت های ارزشمندی که در این جهت انجام گرفته ،بتوانیم حداقل 5 الی 6 هزار دستگاه از این خودرو را به بازار عرضه نماییم.

وی همچنین از جمله اقدامات گروه بهمن به لحاظ توسعه کسب و کار را، تنوع بخشی به سبد محصولات ذکر کرد و افزود:به منظور گسترش بازار و پاسخ گویی به نیاز و سلایق مشتریان در سال گذشته نیومزدا 3 ، جایگزین مزدا 3 گردید که قرار است مدل جدیدی از این خودرو نیز تا اواخر امسال و یا اوایل سال آینده به بازار عرضه شود.

وی در ادامه ضمن اشاره به تغییر و تحولات گروه بهمن در بازار کسب و کار گفت: بر اساس شاخص های اعلام شده توسط سازمان بورس ،گروه بهمن به لحاظ بازدهی و راندمان سهم در سال گذشته رتبه اول را در کشور کسب کرد که به لحاظ تبادل سهام و خرید وفروش سهم ، در رده چهارم گروه بورس قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر از نظر ترنول نقدینگی و مالی، گروه بهمن در رتبه 39 شرکتهای بورسی قرار گرفته است، همچنین به لحاظ بررسی هایی هم که در سازمان مدیریت صنعتی انجام گرفته گروه بهمن در مجموع عملکرد 30 سال گذشته خود در بین 300 شرکت برتر، جزء 10 شرکت اول تعریف شده است.

مدیر عامل گروه بهمن کسب این رتبه ها را حاصل تلاش و مشاوره های بسیار خوب همکاران گروه بهمن در بازار دانست و اظهار داشت :علی رغم مشکلات و نگرانی هایی که در بازار بورس وجود داشته سعی گردید تا با تلاش همکاران در یک وضعیت روبه بهبودی مجموعه گروه بهمن را را ارتقاء دهیم.

بهرامی در ادامه در خصوص گسترش سرمایه گذاری گروه بهمن گفت: ،توسعه صنعت بانکداری از جمله اقدامات گروه در این راستا بوده است به طوری که در این ارتباط 5 در صد از سهام بانک تجارت را خریداری گردید،همچنین بحث دیگر در گسترش سرمایه گذاری ،ورود به حوزه معادن وگسترش سرمایه گذاری در این زمینه است که هم اکنون ورود به این حوزه در حال بررسی است.

.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد