اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

همه خودروهای داخلی موفق به گذراندن تست تصادف شدند

فریدون بلغاری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در واکنش به بحثهای مطرح شده مبنی بر استاندارد بودن تنها 2 یا 3 خودرو از محصولات تولیدی کشور اظهار داشت: بر اساس قانون اصلاح قوانین و مقررات مؤسسه استاندارد تنها مرجع قانونی تعیین، تدوین و نشر استانداردهای ملی و نظارت بر اجرای آن استانداردها، سازمان استاندارد است.
وی افزود: بر اساس قانون ارتقاء کیفی تولید خودرو و سایر تولیدات صنعتی داخلی، مسئولیت اعمال تمام استانداردهای اجباری 51 گانه و استانداردهای مورد نیاز قطعه سازی، استانداردهای ایمنی و آلایندگی بر عهده این سازمان قرار دارد. وی تصریح کرد: استانداردهای مورد اجرای سازمان استاندارد در رابطه با تأیید نوع خودرو (استانداردهای 51 گانه اجباری ایمنی عملکردی خودرو ) مستند به استانداردهای روز اروپا است. به گفته بلغاری با توجه به اتمام مهلت قانونی خودروسازان جهت انطباق خودروهای تولیدی خود با استانداردهای 51 گانه اجباری ایمنی عملکردی خودرو ، از ابتدای امسال تمام خودروهای تولید داخل که تأییدیه سازمان استاندارد را دریافت کرده‌اند موفق به رعایت الزامات استانداردهای مورد نظر از جمله استانداردهای مربوط به برخورد (تصادف) شده‌اند. وی در رابطه با خودرو کشنده فراز نیز گفت: تمام مستندات مربوط به آزمونهای انجام شده در رابطه با استانداردهای 51 گانه و گواهی‌ تأیید صادره از سوی شرکت
VCA توسط سازمان استاندارد انجام شده است.
وی تصریح کرد: برای کسب اطمینان بیشتر، آزمونهای تکمیلی در یکی از مراکز آزمون معتبر اروپایی و با نظارت کارشناسان سازمان استاندارد بر روی خودروی فراز انجام شده که نتیجه تمام آزمونها بیانگر رعایت این استانداردها توسط خودرو مورد نظر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد