اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

پایان تولید دو محصول هولدن اتومبیل

طبق اعلام مایک دوروکس – مدیر هولدن – از آغاز سال 2016 تولید خودروهای هولدن کومودور سری VF و فورد فالکون از دستور کار خارج خواهد شد.

به گزارش خبر خودرو، آمارها نشان می دهد اگر چه بازار اتومبیل استرالیا رکوردی جدیدی را ثبت کرده است ولی همچنان هولدن کومودور نتوانسته فروشی مطلوب داشته باشد.

آلن مولالی – مدیر فورد – گفت : VF کومودور همچنان به عنوان پایه طراحی سدان شورولت اس اس لوکس مدل 2014 باقی خواهد ماند ولی بعد از سال 2016 هیچ برنامه ای برای تولید نسخه ویژه استرالیایی فورد فالکون وجود ندارد.

دوروکس نیز در این باره گفت : هولدن درصدد است مدل های جدیدی نظیر یک شاسی بلند – که می بایستی جزء ده خودروی پرفروش باشد – را در تاسیسات پورت الیزابت تولید نماید.

شایعه شده در پی عدم موافقت دولت استرالیا با درخواست حمایت فورد ، این شرکت آمریکایی تصمیم گرفته تا سال 2016 تولیدش در استرالیا را متوقف نماید.

دوروکس افزود : VF ( کومودور ) تا پایان سال 2016 تولید خواهد شد.

ما تصمیم داریم تا سال 2017 خودروی جدیدی را معرفی کنیم در ماه ژانویه نیز هولدن اعلام کرد کار تولیدی تاسیسات 320 نفری پورث ملبورن را تغییر خواهد داد و از سال 2016 اقدام به تولید موتورهای چهار سیلندر در آن خواهد نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد