اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

جیپ چروکی مدل 2014 به مرحله تولید رسید

تولید جیپ چروکی مدل 2014 که به دلایل مختلف، حدود یک ماه به تعویق افتاده بود، در کارخانه تولیدوی کرایسلر در اوهایو ایالات متحده شروع شد.  

به گزارش خبر خودرو، مایک مانلی، مدیرعامل برند جیپ، اعلام کرده است که این خودروها در ماه آگوست به نمایشگاه های آمریکا می روند. تعداد تولیدات این خودرو نیز تا ماه سپتامبر افزایش خواهد یافت. وی افزود اولویت تولید با مدل های LHD است.

این چروکی جدید که بر اساس پلتفرم دوج دارت ساخته شده است، شباهت های زیادی با این سدان دارد. این شاسی بلند کراس اوور متوسط جانشین جیپ لیبرتی خواهد بود.

انتظار می رود قیمت جیپ چروکی مدل 2014 از 22995 دلار شروع شود. نسخه های اولیه این خودرو، موتور بنزینی 4 سیلندر 2.4 لیتری با قدرت 184 اسب بخار خواهند داشت. نسخه های بهتر آن نیز موتور بنزینی 3.2 لیتری V6 با قدرت 271 اسب بخار خواهند داشت. یک گیربکس اتوماتیک 9 سرعته ZF جدید نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

برای جیپ های بازار اروپا نیز موتور دیزلی در نظر گرفته شده که ساخت خودروسازی صاحب امتیاز جیپ، یعنی فیات است. احتمالا موتور دیزلی مولتی جت 2.0 لیتری فیات فریمونت برای این خودرو استفاده خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد