اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

هوندا فیت هیبریدی کم مصرف تر می شود

هوندا اعلام کرده که فیت هیبریدی کاملا جدید این خودروساز در مقایسه با نسخه کنونی آن که در خط تولید است و سیستم انتقال قدرت هیبریدی چهارسیلندر 1.5 لیتری به کار رفته در CR-Z و سیویک هیبریدی را دارد، 35 درصد کم مصرف تر خواهد بود.

به گزارش خبرخودرو، فیت جدید، اولین خودروی هوندا است که سیستم دو کلاجه هوشمند (i-DCD) هیبریدی اسپرت جدید این خودروساز در آن به کار می رود. این خودرو قبل از این که به عنوان مدل 2015 وارد ایالات متحده شود، ماه سپتامبر در ژاپن عرضه می شود. این هاچ بک ساب کامپکت، در ایالات متحده نسخه هیبریدی نخواهد داشت، اما کراس اووری با همین پلتفرم، در این منطقه نسخه هیبریدی خواهد داشت.

i-DCD سیستم هیبریدی تک موتوره کامپکت و سبک هوندا است که برای خودروهای کوچک ساخته شده است.

هوندا فیت هیبریدی مدل 2015، موتور چهار سیلندر چرخه اتکینسون 1.5 لیتری و i-DCD هیبریدی اسپرت متشکل از سیستم کلاج دوگانه هفت سرعته دارد. فیت هیبریدی قدرت 135 اسب بخار و گشتاور 169 نیوتون متر دارد.

هم چنین هوندا به این افتخار می کند که هوندا فیت هیبریدی مدل 2015، کم مصرف ترین خودروی هیبریدی در میان مدل های هیبریدی ژاپن است.

با این که فیت مدل 2015، در آمریکای شمالی و در کارخانه جدید این خودروساز در مکزیک تولید خواهد شد، هنوز مشخص نیست که چه نسخه هایی از این خودرو در آمریکای شمالی عرضه می شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد