اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

معرفی نسل جدید کیا اوپتیما

خودروی کیا اوپتیما که از سال 2011 به فروش می رسد ، تحت بازنگری مهندسین شرکت کره ای تولید کننده اش قرار گرفته و به صورت یک نسل جدید مجهز به فهرستی بلند از امکانات نوین اما تنها با افزایش قیمتی 175 دلاری وارد بازار می شود.

به گزارش خبرخودرو، خودروی پایه اوپتیمای جدید که LX نام دارد با یک موتور 200 اسب بخاری چهار سیلندر به ظرفیت 2.4 لیتر جعبه دنده شش سرعته خودکار ، رینگ های آلیاژی 16 اینچی ، شیشه ها و آینه های برقی و بسیاری امکانات جدید دیگر عرضه می شود.

با پرداخت 2400 دلار بیشتر برای نسخه EX سامانه ناوبری و رینگ های 17 اینچی نیز به فهرست بالا افزوده می گردد. اوبتیمای جدید مدل 2014 تحت نسخه ای دیگر به نام SX که دارای یک موتور 2.4 لیتری ، صندلی های مجهز به گرم کن و سردکن ، تزئینات الیاف کربنی ، پدال های آلمینیومی و روکش های صندلی چرم یا پارچه ای می باشد نیز به فروش می رسد.

قیمت این نسخه 26150 دلار است که حدود 1425 دلار ارزان تر از نسخه SX توربو 2013 و 1950 دلار ارزان تر از SX توربو 2014 می باشد. نسخه های SX توربو و SX محدود این خودرو هردو مجهز به موتور 2.0لیتری چهار سلندر توربودار می باشند که توانی معادل 274 اسب بخار را تولید می نماید.

بایستی گفت SX محدود که قیمتی 37100 دلاری دارد با امکاناتی نظیر چراغ های مه شکن LED ، رینگ های کرومی 18 اینچی صندلی های با چرم ناپا و ترمز دستی الکتریکی عرضه می گردد. تمامی نسخه های اوپتیمای مدل 2014 دارای جعبه دنده شش سرعته خودکار هستند . هنوز فهرست قیمت گذاری نسخه هیبریدی این خودروی کره ای اعلام نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد