اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

توافقات مثبت شورای رقابت با وزیر صنعت در خصوص قیمت گذاری خودرو


رئیس شورای ملی رقابت ، از توافق و همکاری نزدیک این شورا با وزارت صنعت ، معدن و تجارت خبر داد و گفت :  در جلسه اخیر شورای رقابت با وزیر صنعت ، معدن و تجارت  ، توافقات و نتایج خوبی و مثبتی در خصوص بحث  قیمت گذاری خودرو صورت گرفت.

جمشید پژویان در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : درجلسه آینده شورای رقابت با قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت قرار است نقطه نظرات این وزارتخانه در خصوص صنعت خودرو مطرح و با توجه به وظیفه هدایت بازار شورای رقابت ،تلاش شود تا این موارد و نقطه نظرات محقق شود.

وی با اشاره به توافقات مثبت شورای رقابت با وزیر صنعت ، معدن و تجارت  تصریح کرد :  در جلسه ای که اخیرا  با حضور وزیر صنعت ، معدن وتجارت ، قائم مقام و معاون وزارتخانه و اعضای شورای رقابت برگزار شد خوشبختانه نتایج خوبی حاصل شد و مقرر گردید جلسه بعدی با حضور قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت در شورای ملی رقابت برگزار شود.

وی هدف از برگزاری جلسات مشترک شورای با وزیر صنعت و معدن را همکار نزدیکی بین وزارت صنعت و معدن وشورای ملی رقابت عنوان کرد و اظهار داشت : در راستای ارتباط و همکاری نزدیک و دائمی میان این دو بخش ، هفته جاری جلسه شورای رقابت با حضور قائم مقام وزیر صنعت و معدن برگزار می شود تا  نقطه نظرات این وزارتخانه را در خصوص خودرو و قیمت گذاری منعکس نمایند مسلما  شورا نیز در راستای همکاری اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

وی همچنین در خصوص اعلام قیمت سایر خودروها توسط شورای رقابت گفت :  شورای رقابت پس از دریافت آنالیز قیمت توسط خودروسازان و اعلام نرخ تورم بخشی سایر خودروها از سوی بانک مرکزی ، قیمت نهایی این خودروها را اعلام خواهد کرد.

رئیس شورای رقابت افزود : به محض اعلام نرخ تورم بخشی از سوی  بانک مرکزی ، شورای رقابت قیمت خودروهای 206 ، تندر90 را اعلام خواهد کرد.

پژویان گفت : در جلسه این هفته شورای رقابت موارد زیادی در دستور بررسی قرار دارد قطعا یکی از این موارد مهم ، بحث تعیین قیمت سایر خودروها خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد