اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

آیا تاسیسات جدید JLR در عربستان خواهد بود؟


در پی ادامه گسترش فعالیت های جگوار لندوور ، می توان انتظار داشت عربستان سعودی پایگاه جدید مونتاژ محصولات این شرکت تبدیل شود.

به گزارش خبرخودرو، در حال حاضر این شرکت محصولاتش را در کشور های اصلی تولید تاتا به عنوان مالک اصلی اش ، مونتاژ می کند و قرار است تا پایان سال کار تاسیسات جدید آن در چین نیز آغاز گردد. همین طور برنامه هایی نیز برای احداث یک واحد تولیدی در برزیل اعلام شده است.

رالف اسپث – مدیر جگوارلندروور (JLR) – با اشاره به رکورد شکنی قابل پیش بینی سال 2013 گفت که شرکتش به دنبال توسعه جهانی فعالیت ها و گسترش حضورش در بازار است.

در واقع می توان گفت رویکرد توسعه ای فوق مگر با تمرکز برروی بازار های بزرگ ، کلیدی و نوظهوری همچون عربستان سعودی محقق نمی شود.چراکه در حال حاضر این کشور به فکر توسعه گسترده صنعت خودرویش افتاده و لذا می تواند محل مناسبی برای فروش محصولات شرکت جگوار لندروو باشد.

گفتنی است  با ورد کارخانه چین به خط تولید ظرفیت سالانه این شرکت با جهشی 80 هزار دستگاهی نسبت به سال جاری به صد هزار دستگاه می رسد و مسلا این امر می تواند تاثیر بسزایی در افزایش فروش خارجی JLR داشته باشد.

البته شرکت JLR هنوز به طور رسمی عربستان را به عنوان پایگاه جدید تولید محصولاش اعلام نکرده و بایستی در این باره منتظره انتشار اطلاعات جدید باشیم اما آقای اسپث امیدواری داده که حتی ذره ای از حمایت های تات از JLR کم نشده است.این شرکت در توسعه فعالیت و تولید خارجی اش حمایت می شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد