اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

وانت سایپا 151 به خیابان ها می آید


مدیر عامل شرکت بن ‌رو (سایپا ساوه) با اشاره به راه اندازی خط تولید وانت پراید ( سایپا 151 ) گفت : به زودی وانت سایپا 151 به مشتریان تحویل داده می شود.

مهندس حسن عموزاده در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، با اشاره به برنامه تولید روزانه 100 دستگاه وانت پراید افزود : از این هفته روزانه 100 دستگاه وانت پراید در سایپا ساوه تولید می شود که با 1500 دستگاهی که تاکنون تولید شده است تا پایان امسال 7 هزار دستگاه وانت پراید تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی تصریح کرد : قیمت وانت سایپا 151 بسته به مدل و آپشن های مختلف تقریبا 15 میلیون تومان خواهد بود و در آینده نزدیک تسهیلات لیزینگی نیز برای خرید این محصول به مشتریان ارائه خواهد شد.

وی افزود : وانت سایپا 151 خودرویی تولید شده بر روی پلت فرم اصلاح شده X100 است ، موتور این محصول یورو 4  با حداقل میزان آلایندگی است همچنین ظرفیت حمل این خودرو 470 کیلوگرم است و در کاربری های مختلف و با  اتاق بارهای مختلف عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به امکانات و ویژگی های محصول وانت سایپا 151 گفت : نصب کولر ، شیشه بالابر برقی ،امکان نصب فرمان هیدرولیک، ایربگ و همچنین نصب ترمز ABS و EBD بر روی کلیه مدل های این وانت از ویژگی های این محصول است.

وی افزود : مصرف سوخت این خودرو در سیکل ترکیبی 5/6 لیتر و در سیکل برون شهری 5/5 لیتر در 100 کیلومتر است.

 

محصول جدید S300 سایپا سال آینده عرضه می شود

قائم مقام  فروش ، بازاریابی و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا همچنین از عرضه محصول جدیدی به نام S300 در سال آینده خبر داد و گفت : ظرفیت تولید این محصول که سال آینده در  سایپا ساوه تولید می شود حداقل در یک شیفت کاری 20 هزار دستگاه خواهد بود.

مهندس عموزاده گفت : تولید این محصول از تیرماه سال آینده شروع می شود.

وی فاز اول این محصول را مشارکتی اعلام کرد و گفت : پروژه تولید محصول جدید S300 داخلی سازی است اما در فاز اول با مشارکت چینی ها و بر روی پلت فرم ژاپنی خواهد بود اما تا پایان سال 93 به 60 درصد ساخت داخل خواهد رسید.

وی در ادامه عرضه خودروی تیبا 2 اواخر امسال و 4 مدل محصول با پلت فرم های جدید در سال آینده را از برنامه تولید گروه سایپا عنوان کرد و افزود : محصول B90 در شرکت پارس خودرو، خودروی سراتو را در سال آینده به بازار عرضه خواهند شد.

وی گفت : تولید آزمایشی خودروی تیبا 2 از بهمن ماه امسال آغاز می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد