اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

معرفی نسخه جدید بی.ام.و Z4

شاید معرفی مدل های سدان M3 و کوپه M4 داغ ترین اخبار جدید بی.ام.و به شمار روند، اما ارائه نسخه ویژه ای از رودستر Z4 نیز می تواند به همان اندازه جذاب باشد.


شاید معرفی مدل های سدان M3  و  کوپه M4  داغ ترین اخبار جدید بی.ام.و به شمار روند، اما ارائه نسخه ویژه ای از  رودستر Z4  نیز می تواند به همان اندازه جذاب باشد.   این نسخه ویژه در واقع حاصل اضافه شدن پکیج ویژه ای با تمرکز بر طراحی داخلی این خودرو، به منظور افزایش ویژگی تجملی آن می باشد.



افزایش کاربرد چرم در طراحی بخش داخلی   Z4 جایگاه ویژه ای در پکیج جدید دارد. طراحان بی.ام.و از چرم  عاج-رنگ ناپا (Nappa) در پوشش صندلی ها  استفاده کرده اند و  در قسمت داشبورد، پنجره ها و جزئیات دیگر، رنگ ها و طرح های متناسب با این رنگبندی خاص را به کار گرفته اند. به طور مثال، بخش پایین داشبورد، محل استراحت دست، و پانل درب با همان چرم مورد استفاده در صندلی ها پوشش داده شده اند، و در پوشش بخش بالایی داشبورد از رنگ های قهوه ای روشن و مشکی استفاده شده است که تضاد رنگی زیبایی را ایجاد می نماید.

گفتنی است در پکیج  طراحی جدید، که « ترکیب خالص» نام دارد، هیچگونه تغییری در بخش خارجی  Z4 در نظر گرفته نشده است، هرچند برای مشتریانی که خواهان پکیج جدید باشند، این خودرو منحصرا با  رنگ قهوه ای متالیک ارائه می شود. همچنین مشتریان می توانند به همراه این پکیج، پکیج دیگری را با عنوان   «ام. اسپورت» سفارش دهند که بیشتر به طراحی خارجی آن مربوط می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد