اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

شریک فقط پژو یا رنو نیست !!


مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: وجود هیچ شریک خارجی باعث نخواهد شد تا ما به شرکای دیگری فکر نکنیم، اما آن چه برای ما در اولویت قرار گرفته این است که ما شریک همراه می خواهیم، شریکی که علاوه بر روزهای خوب در شرایط سخت نیز با ما همکاری داشته باشد.   

هاشم یکه زارع ، با بیان این که برخی برخوردها با صنعت خودرو براساس واقعیت های موجود نیست، در نظر گرفتن منافع ملی را به ویژه در شرایط کنونی ضروری دانست و افزود: متاسفانه در سال های اخیر، سایه سیاسی بر حوزه خودروسازی حاکم شده است که ان شاء ا... در دولت جدید این سایه برداشته خواهد شد.

مدیرعامل ایران خودرو در ادامه با اشاره به چالش های موجود در صنعت خودرو اظهار کرد: امیدوار هستیم با رویکرد منطقی پیش گرفته شده از سوی دولت تدبیر و امید، تحریم های بین المللی که حدود 30درصد از مسائل و مشکلات صنعت خودرو را باعث شده اند، به زودی رفع شوند، اما علاوه بر آن باید برای تحریم های داخلی نیز چاره ای اندیشید.

یکه زارع ادامه داد: هزینه های مالی خودروسازان به بیش از 30درصد رسیده که عددی فراتر از تصور است و اگر این روند ادامه داشته باشد، صنایع به ویژه صنایع تاثیرگذار و در عین حال تاثیرپذیر، با مشکلات بسیاری حادی روبرو خواهند شد.

مدیرعامل ایران خودرو در پایان با بیان این که شرط ما برای همکاری با هر شرکت خارجی «تولید و دست یابی به دانش فنی» است نه مونتاژ کاری، اظهار کرد: نگاه ما به همکاری با شرکای خارجی تغییر نکرده و تنها اتفاقی که افتاده این است که ما به شرکای جدید هم فکر می کنیم، چرا که شریک، فقط پژو یا رنو نیست.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد