اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

جزئیات سیتروئن C4 گرند پیکاسو مدل 2014 منتشر شد

مرسدس، کلاس V جدید خود را معرفی کرده، کارناوال بعدی کیا اواخر امسال عرضه می شود و هوندا اودیسه جدید این ماه وارد استرالیا می شود و بعد از همه این ها نوبت به C4 گرند پیکاسو جدید سیتروئن می رسد.

به گزارش خبرخودرو، قیمت پایه این مدل جدید 43990 دلار است. قیمت C4 گرند پیکاسو هفت سرنشینه جدید کاهش یافته و این خودرو را در میانه بازار خودروهای چند منظوره قرار داده است که رقبایی همچون هوندا اودیسه جدید 39990 دلاری و گرند کارناوال 44990 دلاری قدیمی به همراه پژو 5008 با قیمت 36990 دلار دارد.

سیتروئن در پی ظاهر جدید پیکاسو، تقاضا در اروپا و ویژگی های بسیار خواهد بود تا خریداران رقبای خود را جذب کند.

نیروی این خودرو از موتور دیزلی BlueHDi ساخت پژو سیتروئن با قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 370 نیوتون متر تامین می شود.

مدل کنونی این خودرو 160 اسب بخار و گشتاور 340 نیوتون متر دارد.

این موتور دیزلی جدید به گیربکس اتوماتیک شش سرعته متصل و میزان مصرف سوخت آن 4.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

سیتروئن اعلام کرده شتاب صفر تا صد پیکاسوی جدید 10.2 ثانیه است.

ویژگی های C4 گرند پیکاسو در استرالیا شامل رینگ های آلیاژی 43 سانتی متری، صندلی های پارچه ای، سیستم کنترل دمای دو محیطه اتوماتیک، دریچه های ردیف دوم، ورود و استارت بدون کلید و یک سقف شیشه ای پانورامیک است.

در داشبورد این خودرو صفحه نمایش پانورامیک 12 اینچی برای سیستم هدایت و دوربین پارک و قابلیت اتصال بلوتوث، USB و iPhone تعبیه شده است.

هم چنین کروز کنترل با محدود کننده سرعت، فرمان چرمی با دکمه های صوتی، چراغ های جلو و برف پاک کن اتوماتیک و ترمز پارک الکترونیکی در این خودرو ارائه می شود.

تجهیزات ایمنی این خودرو شامل شش کیسه هوا، چراغ خطر خودکار، ESC، ABS، کمک استارت در سراشیبی، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین پارک 360 درجه، کمک پارک خودکار و نمایش نقاط کور است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد