اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

کاتیوشا، سوپراسپرت تیون شده «نمرود الیت»


کمپانی نمرود الیت (Nimrod Elite ) یک کمپانی تیون و بهسازی خودرو واقع در کشور اسلواکی است که با دو محصول به نامهای «کاتیوشا» و «آوانتی روسو» حاضر شده است.


کمپانی نمرود الیت (Nimrod Elite ) یک کمپانی تیون و بهسازی خودرو واقع در کشور اسلواکی است که مدت زیادی از پایه گذاری آن نمی‌گذرد.  این کمپانی در نمایشگاه خودروی امسال ژنو، با دو محصول حاضر شده است. یکی از آنها بر پایه مدل فراری 458 است و دیگری لامبورگینی اونتادور. طراحی نامتعارف، تهاجمی و آیرودینامیکی فوق العاده این خودروها نظر بازدیدکنندگان بسیاری را در این نمایشگاه به خود جلب نموده است.خودروی سفید و قرمز رنگی که در تصاویر مشاهده می کنید همان فراری 458 تیون شده می باشد که «کاتیوشا» نامگذاری شده است.

به نظر می رسد طراحی کاتیوشا با الهام از خودروی مسابقه فراری FFx انجام شده باشد.اما مدلی که بر پایه اونتادور طراحی شده و «آوانتی روسو» خوانده می شود، به نظر می رسد با الهام از مدل «سستو المنتو» لامبورگینی تیون و بهسازی شده باشد. هنوز اطلاعات چندانی از جزئیات فنی این خودروها در دست نیست و نمایندگان کمپانی نمرود نیز در محل نمایشگاه با رسانه ها دیدار نداشته اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد