اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

سوزوکی ارتیگا روانه بازار دوبی شد

رقابت بین تویوتا اوانزا و سوزوکی ارتیگا با عرضه موفق هر دوی این چند منظوره ها در دوبی به این منطقه در خاورمیانه رسیده است.

به گزارش خبرخودرو، ارتیگا توسط توزیع کننده رسمی سوزوکی در دوبی، Al Rostamani فروخته می شود.

سوزوکی ارتیگای ساخت هند برای بازار دوبی از موتور 1.4 لیتری سری K بنزینی با قدرت 94 اسب بخار و گشتاور 130 نیوتون متر بهره می برد. ارتیگا نیز مانند اوانزا دارای گیربکس اتوماتیک چهار سرعته است. این چند منظوره کامپکت هفت سرنشینه که در دو نسخه GL و GLX عرضه می شود از ویژگی های استانداردی مانند کیسه های هوای دوگانه، ABS، EBD، دو دمنده سیستم تهویه، آینه های برقی با راهنماهای ارتقا یافته، کنترل مرکزی از راه دور و سیستم صوتی با کنترل های نصب شده روی فرمان بهره می برد. نسخه ممتاز GLX دارای رینگ های آلیاژی و چراغ های مه شکن است.

کلاس چندمنظوره ها در دوبی به میزان قابل توجهی در حال رشد است. به گفته Al-Futtaim موتورز، توزیع کننده رسمی خودروهای تویوتا در دوبی، بازار چندمنظوره های این منطقه در سال گذشته 28 درصد رشد داشته است.

سوزوکی اعلام نکرده ارتیگای مخصوص دوبی کجا ساخته می شود اما با توجه به این که ماروتی تنها سازنده این چندمنظوره کامپکت است، احتمالا این خودرو از هند وارد این منطقه خواهد شد.

سوزوکی ارتیگا قیمت پایه 13559 دلار دارد در حالی که تویوتا اوانزا 14932 دلار قیمت گذاری شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد