اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تولید سوزوکی گرندویتارا دو ماه به تاخیر افتاد

بیش از 50 درصد نارضایتی از خودرهای داخلی به کیفیت پایین قطعات استفاده شده در آنها مربوط می‌شود.
محمد مهدی سیادت - مدیرعامل ایران خودرو خراسان -با بیان این مطلب افزود: قطعه‌سازان در تلاش‌اند که کیفیت خودرو را ارتقا دهند، ولی این کار نیازمند فرصت کافی است.
وی ادامه داد: با توجه به سازمان‌های خصوصی ایجاد شده در رابطه با قطعه‌سازی و کنترل کیفیت در داخل کارگاه‌ها، نقش قطعه سازان در بهبود کیفیت بیشتر شده و نسبت به میانگین کشوری از کیفیت بهتری در این زمینه برخورداریم.
سیادت مدعی شد: اکثر قطعه سازان خراسان دارای رتبه A و B شرکت ساپکو هستند، به این معنی که قطعه تولیدی تولید آنها بدون بازبینی به خط تولید وارد می‌شود.
مدیر عامل ایران خودرو خراسان با اشاره به عمر کوتاه صنعت خودرو در ایران گفت: باید متناسب با تجربه و سوابق گذشته توقع داشته باشیم و این در حالی است که سرعت و شتاب خودروسازی در ایران نسبتا قابل قبول بوده است و توانسته ایم‌ طی این10 سال قیمت پژو 405 را ثابت نگه داریم و این را مدیون تولید 95 درصد قطعات آن در داخل هستیم.
وی، از راه اندازی خط تولید خودرو سوزوکی دو دیفرانسیل گرندویتارا در اواخر آبان ماه خبر داد و علت این تاخیر دو ماهه را عدم تامین منابع مالی عنوان کرد.
وی اضافه کرد: این خط با ظرفیت روزانه 20 دستگاه خودرو افتتاح می‌شود که به 40 دستگاه افزایش خواهد یافت.


تولید سوزوکی گرندویتارا دو ماه به تاخیر افتاد

بیش از 50 درصد نارضایتی از خودرهای داخلی به کیفیت پایین قطعات استفاده شده در آنها مربوط می‌شود.
محمد مهدی سیادت - مدیرعامل ایران خودرو خراسان -با بیان این مطلب افزود: قطعه‌سازان در تلاش‌اند که کیفیت خودرو را ارتقا دهند، ولی این کار نیازمند فرصت کافی است.
وی ادامه داد: با توجه به سازمان‌های خصوصی ایجاد شده در رابطه با قطعه‌سازی و کنترل کیفیت در داخل کارگاه‌ها، نقش قطعه سازان در بهبود کیفیت بیشتر شده و نسبت به میانگین کشوری از کیفیت بهتری در این زمینه برخورداریم.
سیادت مدعی شد: اکثر قطعه سازان خراسان دارای رتبه A و B شرکت ساپکو هستند، به این معنی که قطعه تولیدی تولید آنها بدون بازبینی به خط تولید وارد می‌شود.
مدیر عامل ایران خودرو خراسان با اشاره به عمر کوتاه صنعت خودرو در ایران گفت: باید متناسب با تجربه و سوابق گذشته توقع داشته باشیم و این در حالی است که سرعت و شتاب خودروسازی در ایران نسبتا قابل قبول بوده است و توانسته ایم‌ طی این10 سال قیمت پژو 405 را ثابت نگه داریم و این را مدیون تولید 95 درصد قطعات آن در داخل هستیم.
وی، از راه اندازی خط تولید خودرو سوزوکی دو دیفرانسیل گرندویتارا در اواخر آبان ماه خبر داد و علت این تاخیر دو ماهه را عدم تامین منابع مالی عنوان کرد.
وی اضافه کرد: این خط با ظرفیت روزانه 20 دستگاه خودرو افتتاح می‌شود که به 40 دستگاه افزایش خواهد یافت.


ولله هی(اسراییل) اوهن من بیت العنکبوت

 

بسم الله الرحمن الرحیم

نصر من الله و فتح قریب

صدق الله علی العظیم

سید حسن نصرالله مد ظله: ولله هی(اسراییل) اوهن من بیت العنکبوت

و انصافا مردانه ثابت کرد که یدالله فوق ایدیهم

و انصافا مردانه ثابت کرد که اذا جاء نصرالله والفتح

و انصافا مردانه ثابت کرد که اسراییل سست تر از خانه عنکبوت است

این پیروزی بر همگان مبارک باد

چند خبر

۱-تویوتاهمچنان عنوان اول بیشترین رضایت مندی مشتریان دربازار آمریکا را دراختیار دارد.

بیبی سی به نقل از موسسه مشهور جی .دی.پاور که مشهورترین موسسه شناسائی رضایت مشتری ازانواع محصولات درآمریکاست خبرداد که در آخرین بررسیها تویوتا دارای کمترین مسئله ومشکل دربین خودروهاست.

این موسسه طی یک نظر سنجی از 50 هزار دارنده خودرو و با به دست آوردن میانگین227مورد بروزاشکال درهر100دستگاه خودرو به این نتیجه رسیده که سروصدای ناشی ازحرکت باد وصدای سوت ترمزها مهمترین مسئله ای است که مشتریان را می آزارد.

این موسسه درحالی لندروور انگلیسی را دارای بیشترین میزان بروز اشکالات می داند که در هر 100دستگاه آن 438اشکال به وجود آمده است.

دراین نظر سنجی که همگی از خودروهای تولید 2003 به این طرف تهیه شده ،تویوتا با 179مورد اشکال درهر 100خودرو رتبه اول رضایت مندی مشتریان را دراختیار دارد و بعد از آن هوندا با 194مورد،جاگواربا 210و ب ام و با 212مورد رتبه های بعدی رابه دست آورده اند.

درته جدول هم لندروور438مورد اشکال را درکارنامه دارد و بالاتر از آن هم ساب با 326مورد،سوزوکی با 318مورد وکیابا 310مورد به سمت میانه جدول نزدیک می شوند.

 

۲-آمریکا،جیلی را ردکرد، کمپانی خودرو ساز چینی که به تولید کننده خودروهای ارزان قیمت مشهور است حداقل تا سه سال دیگر ازنفوذ به بازار آمریکا بازماند.

سران کمپانی اوایل امسال 12دستگاه اتومبیل سدان بانام CKرا به همراه تیمی از مهندسان به آمریکا فرستادند تا شاید در پایان تست های ویژه مجوز صادرات به این کشور رابیابند اما خودروهای این کارخانه نتوانستند نمره قبولی از اداره سخت گیر استاندارد را به دست آورند وپ رونده صادرات فعلا مختومه شد.

مهندسان جیلی البته همچنان مشغول کار بر روی پروژه های بعدی هستند که قرار است درسال 2009به مرکزاستاندارد آمریکا ارسال شود.

البته سران جیلی معتقدند که همین حالا هم اتومبیل هایی ساخته اند که توان عبور از کنکور سخت آمریکاییها را داشته باشد اما ظاهرا آنها برای مدل ارزان قیمت CKبرنامه ریزی صادراتی به آمریکا انجام داده بودند وحالا هم نقشه ها برآب شده است.

آمریکایی ها مقررات سختی برای استانداردهای ایمنی و آلایندگی دارند و هر یک ازکمپانی ها که از این مرحله سخت عبورکنند آنگاه به بزرگترین بازار خودروی جهان راه پیداخواهند کرد.

آمریکایی هابه خصوص به تست تصادف اهمیت زیادی می دهند وامتیاز زیادی برای آن قائل هستند،همان آزمایش که چینی ها در آن ضعیف بوده اند.

فعلا سایپا ال ۹۰ را پیش فروش نمی کند

ستاد خبری گروه خودرو سازی سایپا اعلام کرد خبر درج شده در یکی از خبرگزاریها فاقد اعتبار بوده و هیچ یک از نمایندگیهای مجاز سایپا پیش ثبت نام ال 90 را آغاز نکرده و نخواهد کرد.

به گزارش ستاد خبری گروه سایپا، با توجه به اینکه خودروی ال 90 محصول مشترک سایپا و ایران خودرو است و همه فعالیتهای مربوط به آن با مدیریت و مجوز وزارت صنایع و سازمان گسترش و نوسازی صنایع انجام می شود هرگونه پیش فروش این خودرو فقط با مجوز وزارت صنایع و معادن و سازمان گسترش و پس از هماهنگی بین شرکت های رنو – پارس و سایپا و ایران خودرو انجام خواهد شد.

در اعلامیه ستاد خبری گروه سایپا، آمده است : خبر خبرگزاری فارس در مورد پیش ثبت نام در سایپا بدون هماهنگی با ستادخبری گروه سایپا درج شده و صحت ندارد و این خبر برای برهم زدن بازار خودرو وسردرگرمی هموطنان متقاضی ال 90 منعکس شده است لازم به توضیح است که خط تولید و مونتاژ و بدنه خودروی ال 90 در پارس خودرو راه اندازی شده است و درصورت تامین قطعه از سوی شرکت رنو- پارس، تولید انبوه این خودروی آغاز خواهد شد که فعلا این امر میسر نشده است.

تویوتا وبیشترین میزان رضایتمندی

به گزارش سرویس بین الملل خبرخودرو،تویوتاهمچنان عنوان اول بیشترین رضایت مندی مشتریان دربازار آمریکا را دراختیار دارد.

بیبی سی به نقل از موسسه مشهور جی .دی.پاور که مشهورترین موسسه شناسائی رضایت مشتری ازانواع محصولات درآمریکاست خبرداد که در آخرین بررسیها تویوتا دارای کمترین مسئله ومشکل دربین خودروهاست.

این موسسه طی یک نظر سنجی از 50 هزار دارنده خودرو و با به دست آوردن میانگین227مورد بروزاشکال درهر100دستگاه خودرو به این نتیجه رسیده که سروصدای ناشی ازحرکت باد وصدای سوت ترمزها مهمترین مسئله ای است که مشتریان را می آزارد.

این موسسه درحالی لندروور انگلیسی را دارای بیشترین میزان بروز اشکالات می داند که در هر 100دستگاه آن 438اشکال به وجود آمده است.

دراین نظر سنجی که همگی از خودروهای تولید 2003 به این طرف تهیه شده ،تویوتا با 179مورد اشکال درهر 100خودرو رتبه اول رضایت مندی مشتریان را دراختیار دارد و بعد از آن هوندا با 194مورد،جاگواربا 210و ب ام و با 212مورد رتبه های بعدی رابه دست آورده اند.

درته جدول هم لندروور438مورد اشکال را درکارنامه دارد و بالاتر از آن هم ساب با 326مورد،سوزوکی با 318مورد وکیابا 310مورد به سمت میانه جدول نزدیک می شوند.

پروتون و کمبود مشتری

به گزارش سرویس بین الملل خبرخودرو ،خبرگزاری رویترز ازمالزی خبرمی دهد که کمپانی خودروساز این کشور یعنی پروتون همچنان در سراشیبی و سیر نزولی فروش قراردارد.

طبق برآوردی که از نمایندگان فروش و معاملات خودرو در مالزی به عمل آمده،پروتون نسبت به سال گذشته با افت فروش مواجه شده و دلیل آن نیز به جذاب نبودن محصولات سدان این کمپانی برمی گردد.

از طرف دیگرشاخص سهام این کمپانی هم چند درصدی سقوط کرده و سهم بازار نیز با کاهش 5درصدی از 38درصد به 33درصد رسیده است .ازطرف دیگر پروتون هنوز نتوانسته یک شریک خارجی مناسب برای افزایش توان تکنولوژیک بیابد و این مسئله هم مزید برعلت شده است.

افزایش فروش فولکس واگن درچین

به گزارش سرویس بین الملل خبرخودرو،فولکس واگن باعقد قراردادهای جدید با چین به توسعه جهشی خودرو دربازاراین کشور امیدوار شده است.فولکس واگن که در حال حاضر بزرگترین کمپانی خودروساز اروپاست قراردادهای تولیدی به شکل فاینانس رابرای توسعه درچین برگزیده و باخریداران عمده در 25شهر چین واردمعامله شده است.

طبق برآوردهای فولکس واگن چین ،فروش محصولات این کمپانی باافزایش 70درصدی درسالجاری مواجه خواهد شد.

فولکس واگن دردوسال اخیر 3000قرارداد جدید تولیدبا چینی هاامضا کرده و پتانسیل عظیمی رابرای رخنه کردن در دومین بازار خودروی جهان به وجود آورده است.

درحال حاضر جنرال موتورز،فورد،دایملر کرایسلر ،تویوتاو گروهpsa"پژو و سیتروئن"نیز با شکل و تمایلی مشابه "فاینانس"درچین فعال هستند.